Judo

“Bij JOEY’S krijg je les van één van de hoogst onderscheiden jonge Judoka’s van Nederland.”

JOEY’S Judoschool is een door Judobond Nederland (JBN) erkende Judoschool. Dit keurmerk garandeert kwaliteit tijdens de lessen die wij aanbieden.

Mijn school kent een nauwe samenwerking met Judostichting Nijkerk. Daardoor is het mogelijk om wel vier keer per week te komen trainen en bijna wekelijks kan je deelnemen aan wedstrijden. Uiteraard is er voldoende begeleiding om zelfs tot de top judoka’s van Nederland of zelfs over de grens te behoren.

De veelzijdige sport Judo is een leuke manier om motorisch en conditioneel te verbeteren. Naast kracht, bevordert het beoefenen van Judo je zelfvertrouwen en weerbaarheid.

Volg ons om op de
hoogte te blijven!

Tot snel!
Wanneer kom jij langs om te