Judo

“Bij JOEY’S krijg je les van één van de hoogst onderscheiden jonge Judoka’s van Nederland.”

JOEY’S Judoschool is een door Judobond Nederland (JBN) erkende Judoschool. Dit keurmerk garandeert kwaliteit tijdens de lessen die wij aanbieden.

Alle judoka’s die bij ons trainen dienen lid te zijn van de Judobond Nederland (JBN). Deze lidmaatschapsvereiste verzekert niet alleen deelname aan kwalitatieve trainingen maar ook de mogelijkheid tot deelname aan wedstrijden onder de vlag van een erkende organisatie.

Onze school kent een nauwe samenwerking met Judostichting Nijkerk. Dankzij deze samenwerking is het mogelijk om tot wel vier keer per week te trainen. Bovendien bieden we bijna wekelijks de kans om aan wedstrijden deel te nemen. Met voldoende begeleiding is het zelfs mogelijk om tot de top judoka’s van Nederland of zelfs internationaal door te groeien.

De veelzijdige sport Judo is niet alleen een leuke, maar ook een effectieve manier om zowel motorisch als conditioneel te verbeteren. Naast een toename in kracht, bevordert het beoefenen van Judo ook je zelfvertrouwen en weerbaarheid.

Volg ons om op de
hoogte te blijven!

Tot snel!
Wanneer kom jij langs om te