Tuimeljudo & boksen

Sporten is voor de ontwikkeling van kinderen bewezen effectief. Laat jouw kind kennismaken met vechtsporten op een veilige manier. Judo voor kinderen, oftewel tuimeljudo, is de ultieme manier om het zelfvertrouwen, de weerbaarheid, conditie en discipline te vergroten.

Naast tuimeljudo, is ook tuimelboksen mogelijk. De groepen bestaan uit kinderen van 4 t/m 6 jaar. Hier leren ze de basistechniek letterlijk met vallen en opstaan. Bij deze lessen zijn bokshandschoenen verplicht, maar deze kun je natuurlijk ook bij JOEY’s aanschaffen.

Tijdens de groepslessen wordt er nadrukkelijk gelet op veiligheid en het met respect omgaan met elkaar, zodat iedere deelnemer met plezier naar de lessen blijft komen.

Volg ons om op de hoogte te blijven!

Tot snel!
Wanneer kom jij langs om te
?