Bootcamp

Wil jij effectief je conditie verbeteren en houd je van een uitdaging? Bootcamp biedt een krachtige work-out voor iedereen! Betreed een uitdagend parcours en versterk spiergroepen in heel je lijf.

Bij Joey’s houden we altijd rekening met wie er in de groep zit, zodat iedereen op eigen niveau kan presteren en zichzelf kan blijven uitdagen. Durf jij de uitdaging aan? Boek dan een gratis proefles.

Junior bootcamp

De nieuwe junior bootcamp, voor de jeugd, gaat van start op zaterdag 4 juli van 11:30 – 12:15u. Deze intensieve conditietraining voor jongeren staat voor 45 minuten knallen. In de zomer lekker buiten, in de winter lekker binnen. Deze training is gericht op conditie, kracht en uithoudingsvermogen. De intensiteit bepaal je zelf, zodat de jongste kinderen en maar ook de grotere kinderen veilig deel kunnen nemen. Tijdens deze veelzijdige lessen komen verschillende oefeningen aan bod, met behulp van touwen en gewichten.

Volg ons om op de hoogte te blijven!

Tot snel!
Wanneer kom jij langs om te
?